Vítejte na našich webových stránkách.
Tato stránka je napsána srozumitelným jazykem.
Naše společnost se jmenuje INTERCOOR. Podporujeme osoby se zdravotním postižením.
Zavazujeme se k rovným příležitostem. Každý by se měl mít možnost zapojit.
Tomu se říká inkluze.
Naše služby
Poradíme vám v důležitých otázkách:
Poradenství ohledně vhodného školení
Poradenství ohledně volby kariéry
Poradenství ohledně vaší osobnosti
Pomoc s hledáním školení
Pomoc s hledáním práce
Obecné rady pro osoby se zdravotním postižením
Naši poradci jsou přátelští.
Jsou speciálně vyškoleni.
Zajišťujeme, aby se řešily i nevýhody. To znamená:
Osoby se zdravotním postižením dostávají podporu, kterou potřebují.
Neváhejte nám zavolat.
Poradíme vám srozumitelným nebo snadno čitelným jazykem.
Těšíme se na váš hovor.
Telefon: 076 400 88 77
Děkujeme za vaši důvěru.